maandag 24 september 2007

Wintersport appartement

Ben je ook op zoek naar een geschikt en betaaldbaar wintersport appartement? Ik wel; en het is niet zo eenvoudig.
Ik weet niet wat ik wil dit jaar. All-in of op eigen gelegenheid (=auto). Naar oostenrijk of zwitserland? Ik weet niet waar in een wintersport appartement moet zoeken.

Van googlen wordt je ook al nhelemaal gek. Zoveel sites die een vakantie aanbieden. Ik zie door de bomen het bos niet meer. En met skien moet je juist de bossen en bomen ontwijken. WQel leuk als er een pitoresk wintersport appartement tussen de bomen opduikt. Als het maar dicht bij een lift of een piste ligt. Dan is het voor mij wel best.

Ik blijf op zoek naar het mooie en betaalbare wintersport appartement van mijn dromen. Als ik 'm gevonden heb laat ik je dat direct weten.